Walentynki.

By | 17:16 Zostaw Komentarz
Nie mam pojęcia gdzie teraz jesteś. Kogo trzymasz, w tym momencie za rękę. Sama nie wiem, może to lepiej dla mnie, czego oczy nie widzą, podobno sercu nie żal. Nie wykluczam też, że po prostu jesteś sam. Nie samotny, o nie. Samotność,to całkiem coś innego. Może rozwijasz się, realizujesz swoje cele i po prostu żyjesz, czerpiesz to co najlepsze i zamieniasz w pozytywną energię. Masz swoje wady, które wcale nie przysłaniają zalet, jesteś ich świadomy i je akceptujesz. Nie musisz być ideałem, chociaż dla odpowiedniej osoby, nie potrzebujesz nim być. Masz swój  świat i mam nadzieję, że kiedyś połączy się z moim. Wierzę, że nie pomylimy dróg i w końcu na siebie trafimy. Ufam, że nie zbudujesz naszej relacji na kłamstwie, nic nie zepsujesz i nie znikniesz. Inni nie byli tak wytrwali, aby poznać te najlepsze strony mnie.


Dzisiaj nie skrytykuję Walentynek, Uważam, że to całkiem miłe święto.  Dlaczego miałabym pisać 
negatywnie o czymś co ma pozytywny wydźwięk? Super jeśli okazujecie sobie sympatię,         a jeszcze lepiej jeśli robicie to częściej, niż w ten jeden dzień w roku .Pamiętajcie, aby pokazywać innym, że są ważni w naszym życiu , że dzięki nim codzienność nabiera barw.
Wszystkim samotnym tym starszym i tym młodszym życzę przede wszystkim dystansu. Desperacja, to najprostszy sposób na zrujnowanie swojego życia i często też, tej drugiej osoby. To coś, co sprawia, że momentalnie przygotowuję się do ucieczki i po chwili nie ma po mnie  śladu.
 Równie szczęśliwym, bywa ,że nawet bardziej można być żyjąć w pojedynkę. Najpierw trzeba pokochać siebie, wprowadzić w swoje  życie harmonię, dopiero wtedy w pełni możemy obdarzyć, tym co najlepsze, swojego wybranka/ę serca.

Każdy zasługuje na miłość, nie wierzcie w to, co próbuje wmówić nam dzisiejszy  świat :)
Miłość niech zwycięża :)! A na koniec piosenka, z jakże prawdziwym przesłaniem :












Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: